LT EN DE RU
Mano krepšelisPrisijungti
Jūsų krepšelyje: 
0
Susisiekite +370 69941926
  Prekių pristatymas

Prekių pristatymas

 
1. 
WOODSTREAM įsipareigoja prekes pristatyti klientui per laikotarpį, nurodytą prekės meniu, kuris svyruoja nuo 1 iki 6 darbo dienų. Pristatymo kaina visoje Lietuvoje yra nustatoma pagal pristatymo vieta.  Toks terminas netaikomas tais atvejais, kai WOODSTREAM sandėlyje nėra reikiamų prekių, o klientas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu klientas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju, WOODSTREAM įsipareigoja nedelsiant susisiekti su klientu ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
2. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, pasirinkti prekių pristatymo laiką (nurodomas laiko intervalu) bei asmenį, kuris priims prekes. 
3. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais kliento pateiktais duomenimis, klientas neturi teisės reikšti 
WOODSTREAM pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. 
4. Prekės, užsakytos 
WOODSTREAM internetinėje parduotuvėje, pristatomos  kurjerių tarnybos. Prekės pristatomos su klientu suderintu laiku.. Tais atvejais, kai nustatytu laiku klientas prekių priimti negali, jis įsipareigoja nedelsiant apie tai pranešti telefonu +370 69941926  arba elektroniniu paštu info@woodstream.lt

5. WOODSTREAM visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės klientui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl kliento kaltės arba nuo kliento priklausančių aplinkybių.
6.  Klientas privalo nedelsiant informuoti 
WOODSTREAM elektroniniu paštu, jeigu siunta pateikiama pažeistoje, sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje; taip pat tais atvejais, kai siuntoje pateikiamos ne užsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis, nepilnas prekių komplektas, netinkamo dydžio, matmenų prekės.
7. Visais atvejais, kai kurjeriams pristačius prekes klientui, siuntos pakuotė yra suglamžyta, šlapia ar kitokiu būdu išoriškai pažeista, klientas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai klientas privalo įgyvendinti dalyvaujant kurjeriui. Tokių veiksmų neatlikus, 
WOODSTREAM atleidžiamas nuo atsakomybės prieš klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių klientas nepažymėjo siuntos pristatymo patvirtinime.
8. Tais atvejais, kai priėmus prekes klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamas prekių komplektas arba pateiktos prekės nėra tinkamo dydžio, spalvos ar kitų matmenų, klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai 
WOODSTREAM.

 

 

Jeigu užsakymo suma nuo 6000 Lt, tuomet pristatymas Vilniaus mieste nemokamas.

Jeigu užsakymo suma nuo 10000 Lt, tuomet pristatymas Visoje Lietuvoje nemokamas.

 

 

 

 

 

 

 

Svetainę kūrė Studio4d